torsdag 5 april 2012

Påskhälsning

Jag har väldigt frånvarande på sistone, kommer mig liksom inte till...får inte tummen ur kan man säga=P Men jag tror att allt ändras nu, för jag känner av våren nu..den inspirerar mig att göra mer...även om kylan har kommit tillbaka för att bråka lite nu, men det kallas ju inte aprilväder för intet=/=P
Gick upp tillsammans med Peter igår då han gick till jobbet vid halv sju o kunde sedan inte somna om=/, men precis då jag sagt hej då till Peter så tittade jag in i köket o möttes av den här synen=) Ursäkta att bilderna är lite suddiga, men jag ville skynda mig att knäppa innan Satan hoppade därifrån o jag var rätt suddig i blicken själv=P.
Jag älskade ljuset som sken in genom fönstret av morgonsolen, färgerna i gardinerna o påskriset som verkligen matchar varandra(helt omedvetet från min sida faktiskt) o Satan där han sitter o myser lite nyvaken han med


Så glad påsk på er så här på skärtorsdagen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar