torsdag 12 april 2012

En skön dag..

Idag var Peter ledig o vi har bara njutit av den otroligt fina vårdagen som äntligen infann sig=)
Först så blev det lite vemodiga känslor då vi lämnade bort vår lilla fågel Herman, en fågel som Peter hade innan vi blev tillsammans. Han har tytt sig mest till mig, så jag hade mest dåligt samvete över att lämna bort honom, Peter tyckte det mest var skönt. Men det positiva är att han kommer till någon som verkligen är intresserad av att hålla på med fåglar o som vet en hel del om dom..så det känns bra=) 
Här är en gammal bild på mig o Herman, tror det var första gången han klev upp på min hand=)
Men han kommer bara att få det bättre som tur är=)
 
Tillbaka till idag då..vi tog hojen in till stan. Det blev min premiärtur för i år o andra gången på den nya pärlan=). Peter kraschade ju tyvärr den gamla i somras=/
 Vi satte oss på Möljen o tog en glass o njöt i solen=)

 Nördar mig lite=P Men gott med glass
  Våra fina sjöbodar ur en liten annan vinkel..
<3
 Efter en skön tur hemåt så satte vi oss i hammocken o tittade på vår lilla Satan som sprang runt o lekte ..=)
 Sen besökte vi Lotta o Micke o gosade lite med lilla Julia.
Efter det så gick jag ut på en rask promenad, vilket var väldigt längesen o väldigt välbehövligt=D Kanske kan komma igång igen nu..=P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar