onsdag 11 april 2012

Uttråkad..

Idag är jag uttråkad.. Vädret utanför fönstret gör ju inte saken bättre precis, grått, kallt o disigt...=/ 
Igår skickade jag iaf iväg min ansökning till fotolinjen på Forsa Folkhögskola=), får väl se hur det går. Ni får väl hålla tummarna åt mig=P
Jag skickade oxo en ansökan till en sommarkurs över en helg på samma skola, fast kursen handlar om screentryck. Vi hade ju det då jag pluggade textil där för en herrans massa år sedan, men jag var lite för disträ under den tiden. Fast nu känner jag verkligen att jag vill lära mig. Så håll tummar o tår för mig där med är ni snälla=D
Förresten, har ju glömt o tala om att vi har ju bokat bröllopsresa nu=D 06.20 dagen efter vi gift oss så drar vi från Sverige o landar några timmar senare i underbara Barcelona=) Ingen av oss har varit där, men har hört bara bra saker om staden. Så nu lägger jag ut lite bilder därifrån o drömmer mig bort ifrån denna kalla o gråa dag..(alla bilderna är tagna från pinterest.com)
Barcelona balconies.


Barcelona, Spain budgetaircanadaBarcelona, Spain
Park Guell, Barcelona, Spain. Just breathtaking.
Barcelona....can't wait!Casa Mila, Barcelona, Spain by Antoni Gaudi - Take the Pinterest Survey! http://bit.ly/Hi3iTh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar