tisdag 10 april 2012

Påskafton..

Nu kan jag lägga upp mina bilder igen=) Så här kommer bilderna från påskafton..
Jag började med att göra mig i ordning efter att vi sovit större delen av förmiddagen..Peter passade på att ta några bilder på mig för ovanlighetens skull=)
Vi skulle gå över till Ida(Peters äldsta dotter), för att äta påskmiddag. Då vi kom dit så var det full fart o Ida försökte klä på lilla Vinnie=)
Nisse var med såklart, men var lite laidback..o söt som få=)
Vinnie, påklädd o påskfin..
Morfar var oxo påskfin i skjorta dagen till ära=P, det händer inte allt för ofta, vilket är synd för snygg är han i det <3
Deras fina kisse, o Satans syster, Kiriam...

Morfar lär Vinnie att läsa o skriva=P
Kiriam ville va ifred..
Här ser ni den senaste i Podollfamiljen...bara några dagar gammal..Vinnies lillasyster som nog ska heta Nova eller kanske Melissa...vem vet=) Här sitter hon i famnen på sin farfars fru Helena..+0åp
Så satte vid oss vid bordet o käkade..Vinnie hade en väldig aptit=P
Nisse var väldigt förtjust i mormor Sussies kille Tony..
Vincent var överlycklig att få vara i centrum då lillasyster sov..till höger ser ni hans farmor Marika..
Det var en väldigt trevlig middag o rätt livlig sådan =) Jag tycker det är skönt då alla i en familj kan umgås, trots att man kanske inte längre är tillsammans...det blir lite "Tomten är far till alla barnen"varning=P , men rätt roligt ändå=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar