måndag 9 april 2012

Garden..

Kan tyvärr inte lägga upp några bilder just nu, blev tvungen att köpa ett större utrymme o jag tror inte att mitt konto har uppdaterats förrän i morrn tyvärr=/=( Känns surt då jag väl kommit igång med bloggningen igen, men men det löser sig ju=)
Idag är jag lite trött o sliten efter gårdagen, som vi spenderade ute i trädgården o krattade klart allting o pysslade lite. Eftersom min förkylning inte har gett med sig riktigt än så tar det på krafterna att hålla igång...men det var det värt=) Trädgården ser jättebra ut just nu o den kommer ju bara att bli finare ju grönare den blir o ju mer blommor som planteras=) Jag längtar faktiskt!! 
Har ju aldrig haft en trädgård, så det känns riktigt kul o hålla på o lära sig eftersom o förhoppningsvis så kommer det bli ett kanonresultat.
Lägger upp lite bilder från min pinterest med trädgårdsinspiration istället för mina egna bilder från helgen som varit.
Njut av ledigheten, ni som fortfarande är lediga=)

Source: flickr.com via Cathis on Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar