onsdag 19 oktober 2011

Uppror..

Är supertrött idag, jobbade kväll igår o sen upp vid fem o åkte på kurs i Bollnäs nån timme senare=/ Så det blir sängen tidigt ikväll, ska upp o jobba dag i morgon. Har nämligen bytt för att jag ska kunna vara modell då Lena ska visa upp då hon gör hårförlängning på mig i morrn kväll. Det är nån form av tjejkväll i stan med en massa erbjudanden o längre öppettider i affärerna. Så i morrn får jag nytt hår=)
Men nu till lite tråkigare saker, jag pallar inte med den här känslan jag har inom mig hela tiden. Det är precis som att jag är jätteupprörd, fast ändå inte. Alla dom där känslorna som man kan känna inom sig vid ett sånt tillfälle, finns där o jag vill egentligen bara skrika o grina o slå. Men jag känner mig så jäkla tråkig o jobbig då jag mår dåligt...vet att jag inte borde känna så, men jag kan inte rå för det. Vill ju inte vara nån börda för någon annan....
Tror jag ska ta o krypa i säng nu o försöka tysta allt inom mig. Det blir inge mer bloggande ikväll o inget i morrn förrän eftermiddagen åtminstone, så ni vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar