tisdag 18 oktober 2011

I'm so lonely..

Är det nån mer än jag som känner lite smått panik över att prata i telefon??
Jag är verkligen sämst på att höra av mig till vänner o bekanta o den största anledningen till det är att jag verkligen hatar att prata i telefon. Jag måste verkligen gå en längre tid o samla på mig mod, eller vad man kan kalla det, för att ringa ett samtal o då kan det vara till en vän(eller till o med en släkting) som jag kanske inte pratat med på ett tag. 
Det är helt absurt att jag ska känna såhär, för jag menar var finns det hemska i att prata med någon i telefon o att hålla kontakten?? Inte nånstans, snarare tvärtom...det hemska som händer då jag inte ringer är ju att folk ledsnar o man kan, i värsta fall, glida ifrån varandra. 
Bild: Frida Kahlo pinterest.com
Usch, nu känner jag att mitt ynkligaste jag kommer fram o att det här inlägget hänger ihop med det sista jag skrev igår... JAG VILL INTE BLI ENSAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar