lördag 29 oktober 2011

Lite av varje..

Jag klarade tyvärr inte av att jobba hela dagen igår=/, efter att ha brutit ihop o gråtit två gånger o det faktum att jag inte hade nån koll alls på vad jag höll på med så åkte jag hem med tårarna strömmandes ner för kinderna.  Sen efter en par timmars sömn kände jag mig lite bättre. 
Ännu bättre blev det på kvällsidan då Elin o Vilda förbi för att käka lite tacos.=) Vi kollade även in Idol o konstaterade att det var rätt som åkte ut o att Amanda Fondell är magisk o att Robin har en fantastisk röst.

Jag o Vilda igår<3

Sen, inatt, har jag drömt mardrömmar igen. Flera olika o alla med samma huvudpersoner o smärtsamma slut. Jag vaknade helt knäckt o med kinder täckta av tårar.=( Jag vet att det bara är drömmar, men smärtan jag känner av sveken i drömmarna är så verklig att jag nästan tror att det har hänt på riktigt då jag vaknar.=/ Det jobbigaste då är att vakna ensam o inte ha en famn som kan lugna en o tala om att det verkligen bara var en dröm. Men jag ska åka ner på hans jobb snart för att få den kramen o pussen tror jag.=)

Nu ska jag ge mig iväg in till stan för att köpa fönsterfilm så ska jag visa upp här sen vad vi donat med den här veckan i huset.=) 
(Jag skulle egentligen ha fotat en fin tjej idag, men hon blev tyvärr tvungen o avboka men i morrn blir det fotning med en annan väldigt fin tjej iaf)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar