torsdag 20 oktober 2011

Hårresande=P

Såhär såg jag ut efter tio minuter då Ida plockat ut mitt löshår..japp, tio minuter är allt som krävs för att kunna plocka ur slingorna o då har jag ca 80 stycken i mitt hår!
Det här systemet med keratinringar som man bara klämmer åt kring håret är det mest skonsamma man kan ha i form av löshår, inga kemikalier o ingen värme behövs.

Men som sagt det här är jag med mitt egna hår, som faktiskt blivit rätt långt!=) Till o med den sidan(vänster) som jag rakade för några år sedan börjar komma ikapp resten av håret nu, vilket känns skönt.
 Note to self: Aldrig mer raka av mig håret! Även fast jag älskade det där o då.=P
 Så gick vi till Fyren, som är en av våra två gallerior i stan där lite olika butiker hade ställt upp montrar med olika erbjudanden osv. 
Finast monter satt ändå vi i=) Vi delade monter med Fastighetsbyrån o Colorama(som även stylat montern)
Jag satt på pinnstolen till vänster..
 Lena som trots att hon är så fin, inte gärna ville vara med på kort ser ni här=P 
Ser ni fjädrarna i håret? Det som alla säger är det allra senaste inom hårtrender just nu o det är ju supersnyggt oxo! 
Dom sitter fast med clips så att man kan ta i o ur dom när man vill, man vill ju kanske inte ha fjädrar i håret varje dag=P
 Style it heter ju salongen som Lena o Linda har tillsammans(klicka på Style it för att komma till deras fina hemsida) o håret de satte in kommer från Be Gorgeous..
 Lite fler delar av den fina montern..o lite godis bjöds det oxo på såklart=P
 Hängande stolar..=)
 Lena in action på moi=)
 Fina rosor delades ut på stan o en hamnade på spegeln framför mig.
 O såhär såg det ut då det var klart=D Lite längre o tjockare..heeelt underbart=D

LOVE IT!=)
Stort tack till Lena o Ida för att ni fixade mitt hår idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar