måndag 10 oktober 2011

Typ inget alls..

Det har verkligen varit fullt upp den här senaste tiden, med huset menar jag. Vi håller på o donar så fort vi har tid nästan. I lördags var vi på Ikea som sagt o köpte lite smått o gott o kollade även in lite större grejer som får inhandlas vid senare tillfällen.
På lördagskvällen kände vi att vi förtjänade en paus o den spenderades hos svägerskan med lite familjespel o en hel del skratt. Men kameran fick inte följa med tyvärr.
Jag känner mer o mer nu att det här huset börjar bli mitt oxo.=) Sen det kommer kännas ännu mer då jag får hit lite av mina grejer. Löjligt nog har jag lite svårt o släppa min mysiga lilla lägenhet i stan=/. Det beror nog på att det är mitt första riktiga hem som jag haft själv o sen är det ju en väldigt charmig lägenhet oxo. 
Men för att klargöra en sak; jag är inte osäker med vad jag vill, där finns inga tvivel alls=). Vi ska göra det här huset till vårat o vi ska bli sambos. Jag har nog aldrig varit så säker på något i hela mitt liv som jag är nu.=D
Just nu ligger älsklingen här bredvid o sover..funderar på o göra detsamma, iaf en liten stund så jag blir av med huvudvärken som bankar. Det blir inte mycket pysslande idag då ingen av oss känner sig särskilt pigg.

Lite grann om vad som försiggår just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar