torsdag 6 oktober 2011

Söt..

Det var några dagar sen sist nu, anledningen är att vi har haft lite fullt upp med huset, vi har målat, handlat lister o gipsskivor bla...o det  börjar hända grejer=) Till helgen blir det Ikea för lite handling=D. Jag kommer att lägga upp bilder så småningom på vad som händer i huset.
Igår fotade jag lilla Vinnie(Peters barnbarn), som förövrigt är hur söt som helst=)...fick till några bra bilder faktiskt.=) Visar en här så länge..
Känner mig frustrerad av någon anledning, undrar om det är på grund av alla tankar som snurrar i mitt huvud o ingen att prata om dom med..alltså missförstå mig rätt, klart jag pratar med älsklingen o mina vänner om jag behöver. Men jag behöver min psykolog o hon är sjukskriven tillsvidare, vet inte när hon kommer tillbaka...typiskt då jag hittat nån som är bra.
Ja ja..jag får redigera lite bilder för att hålla tankarna i styr..tänk om jag kunde hålla mina handlingar i styr oxo..börjat äta enormt mycket igen o onyttigt, i smyg till o med. Gick ner i vikt för nån månad sen har gått upp igen med råge!=/ Gaahw!=(
Men skit i det nu..här är bilden på Vinnie iaf, den får mig o le idag!=)


©Catharina Lindh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar