onsdag 26 oktober 2011

Recap..

Lite dålig uppdatering den här veckan tyvärr. Har suttit framför bloggen varje dag o funderat på vad jag ska skriva, men det har liksom stått still.=/ 
Men jag har börjat planera lite för lite fotografering som jag ska göra till helgen på några fina tjejer.=) Har fått tag på en par tjejer som vill ställa upp o vara mina modeller till en idé jag fått som OM det blir bra, ska bli en liten utställning kanske eller liknande.=P Ser iaf fram emot det här projektet=D
Annars den här veckan har jag varit till läkaren o pratat om min medicin, men det blir inget byte än utan jag ska ge den lite mer tid o hoppas att det berodde på yttre omständigheter att jag mådde så dåligt.
Känner mig inte riktigt hundra nu heller, men det är mer det fysiska..känns som att jag håller på o bli sjuk...IGEN!=/ Har inte råd o vara sjuk mer ju!! Men jag är ständigt trött o fryser hela tiden så jag vet inte jag vad som är på gång, får hålla tummarna på att det går över.
Det var en lite recap på min vecka hittills.
NU ska jag mysa lite med min älskling.=)

Bild: pinterest.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar