fredag 14 oktober 2011

Skakig vecka..

Har legat hemma hela veckan ungefär ed ont i magen o illamående från början som sedan eskalerade  ut i riktig jäkla magsjuka.=( Vi är flera stycken som varit dåliga, Peter, jag o delar av hans systers familj=/ Den tog rejält den lilla bacillen som bestämde sig för att drabba oss.
Jag är på bättringsvägen nu iaf, men blir skakis så fort jag gör något o rör jag huvudet lite för fort eller blicken för den delen så snurrar allting, ingen vidare trevlig känsla.
Har kollat klart på säsong två o tre av Sons of Anarchy iaf så nu väntar bara de färska avsnitten från säsong fyra. Jag gillar serien, men är inte riktigt lika tagen som många andra verkar vara...mycket för att det blir lite för mycket av allting. Det går liksom till överdrift med mycket o jag kan inte låta bli o tycka att en hel del är skrattretande o en del retar upp mig så att det nästan brinner i nacken. 
Jag vet, det är en tv serie..men jag vet inte, jag är för mycket JAG för att inte bli förbannad på vissa delar i serien. Dom som sett serien o känner mig bör fatta vad jag menar, mer än så orkar jag inte säga för det är ju faktiskt bara en tvserie.
Ligger hemma i min lägenhet nu, efter att ha spenderat de senaste två veckorna i huset. O så mycket som det känns bra att pyssla med huset o planera inför framtiden med min älskling så känns det väldigt skönt att vara hemma hos mig igen oxo.

Har fått hem bilderna som jag tog på Vincent nu förresten, två i något större format. Det är så himla roligt o se att något jag gjort, bilder jag tagit knäppt, kan bli så bra=) Jag kommer att lägga upp alla bilderna här snart.

Nu ska jag försöka samla lite ork för att ta o itu med det lilla berget i diskhon o i morrn blir det tvättstugan med en par veckors tvätt...lite jobbigt o bo på två ställen i bland, svårt o få nån ordning liksom.=/

Vill ju bjuda på nån bild, så här kommer några bilder på Herman, Peters(eller ja vår papegoja nu kanske man kan säga). Rätt söt o rätt så enerverande=P.




©Catharina Lindh



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar