måndag 17 oktober 2011

Kalas..

Lite bilder från kalaset för Vilda igår..
Födelsedagstjejen=)
 Finaste Lilly var där o passade på o gosa med hunden Assi..
 Ballonger är en självklarhet på kalas.
 O ett glatt humör=)
 Lilly har ett djupt samtal med mamma (min fina kusin)Kicki o Assi=P
 Lekte lite med dockor..
 O jag hann med o snylta åt mig båda gotjejerna för ett kort o nån kram=) 
 Så vart det dags att öppna lite paket..Lilly var ett bra stöd=)
 Djupt fokuserad mellan paketöppningen..=P

 Fingerfärg, målarblock o pennor var det i dessa paket..
 O i detta..
 ..en Pippi-peruk!=)
 Som tyvärr inte fick vara på så länge men men..=)
 Tjejerna tog en ritpaus..
 Sen fick hon öppna paketen ifrån mig som innehöll en pälsmössa, som tyvärr var lite för liten..=(
 ..en underbar ryggsäck med Barbaskön..som jag nästan är lite avis på..haha 
Sen fick hon även kritor som kan användas som badskum, som färgar skummet i rött, grönt eller blått.
 Moster Emelie hade gjort en jättefin Hello Kitty tårta dagen till ära.
 O jättegoda cupcakes..
 Sandra o Signe kom o grattade..
 Så lik sin mamma=)
 Vilda provade Lillys snygga skor, sen att de satt på fel fot det spelade ingen roll=P
 Så blev det dags o blåsa ut ljuset på tårtan..
 Åhh..
..whiiii!=D

Lilltjejen växer så det knakar o jag kan inte fatta att hon snart oxo ska bli storasyster...tiden bara springer iväg!=/=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar