torsdag 20 oktober 2011

Full speed ahead..

HEEEEEEEELG!!!!=D 
Nu har jag som ni kanske förstår gjort helg o efter en jobbig gårdagskväll med en del tårar o även en morgon  fylld av tårar känner jag mig på lite bättre humör just nu iaf.=)
Kan bero på att:
- det är helg
- att jag har duschat o sminkat mig o klätt på mig något annat än mina tråkiga arbetskläder
- ätit ca 90 g(!!) ljus choklad 
- fått en massa pussar o goa kramar av världens underbaraste älskling
- att jag ska iväg o sätta i nytt löshår o umgås lite med väldigt fina o goa tjejer

 I vilket fall som helst, just nu känns det lite bättre o då ska jag försöka suga i mig av den stunden så mycket jag bara kan.
Nu ska jag iväg o sätta mig i frisörstolen en par timmar, bli lite fattigare, men väldigt fin i håret.=) (inte så cool som på bilden, som kommer från pinterest, dock..tänk om man kunde=P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar