lördag 30 juni 2012

En grå men solig dag..

Vaknade i morse till spöregn, vilket skulle visa sig att passa min sinnesstämning perfekt tyvärr. Jag har känt det i några dar, att det har varit på gång o nu kom det. Just idag då vi skulle kidnappa min svägerska Elin för hennes möhippa=/ Eftersom mina tårar inte ville sluta komma så fick jag lämna besked att jag inte kunde vara med...FAN för det här!! Jag har inte känt av det på hur länge som helst nu o så kommer det idag...suck..ska iaf försöka ta mig i kragen o göra dom sällskap ikväll...
SÅ jag har sovit en par timmar nu o ska nog sova en par till, det är det bästa hjälpmedlet har jag märkt..o i brist på ett glatt humör så lägger jag upp ett par bilder jag knäppte igår här hemma på dan som faktiskt gör mig lite glad o gör så att jag kanske tror på det faktum att det nu ÄR sommar=)

 Våra jordgubbar börjar att dyka upp=)
 Gullregn är en av mina nya favoriter bredvid syrenerna, så fina att titta på..

 Mina små tigrar=P, Satan ovan o Kiriam nedan..
 Ännu mera gullregn.. 
 ..o till sist mina älskade syrener..varför blommar ni så kort tid för??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar