söndag 17 juni 2012

Dag 5 i Barcelona..

Dag fem i Barcelona var en torsdag o sista dagen innan vi skulle återvända hem. Vi klev upp tidigt i vanlig ordning o gick till stranden strax bortanför Port Vell
Min finaste <3
 Det var 26 grader redan vid niotiden o det blev varmare under dagen. Såhär såg jag ut dagen till ära..=)
 Freak=P
 <3
 Ännu en segelbåt man inte skulle ha något emot o äga o segla iväg på..
 Vattnet var mycket varmare den här dagen o folk låg faktiskt i ett bra tag o flöt omkring..så även vi..älsklingen längst fram.
 Det blev rätt rejäla vågor=)
 Fast inte då jag skulle ut=P..
 Gud vad jag vill bo utomlands, om inte annat så iaf under våra mörkaste månader. Tänk om kan kunde få ha det såhär jämt!
 Beachbabe=P
 Vi var en par stycken som letat sig till stranden den här dagen. Vi låg faktiskt längre den här dagen än nån annan dag, mycket för att vi inte orkade så mycket annat o att det var väldigt skönt förstås..
 Vi fräschade till oss o gick ut en sväng igen som vanligt vid kvällningen, jag iförd mitt nya fynd som jag hittat nån timme innan.
 Middagen intogs på Peters önskeställe o förmodligen det han gillade bäst under hela veckan...KFC-Kentucky Fried Chicken. Jag tyckte det var helt ok, men åt bara tre bitar. Det blir lite för mycket friterat för min smak. Peter åt alltså nästan en hel "bucket" själv=P
 Vi tog en liten promenad efteråt o gick förbi den här svulstiga bröllopsklänningen..o kolla in kronorna nere i hörnet!!=O Otroligt att folk vill köpa sånt här egentligen, men smaken är ju som baken=)

 Peter har ju fått höra några gånger att han är lik Robert De Niro(även jag tycker det ibland), så jag tyckte vi skulle ta en bild för o jämföra... Inte så likt just här, men skulle han se lite surare ut så=P
 Vi blev trötta rätt tidigt den här kvällen, framförallt jag=P Jag tänkte bara vila en stund, men däckade totalt vid åttatiden=S, älsklingen kollade in spanska sportklipp tills han somnade nån timme senare..haha. Så det blev en kort men härlig sista dag.
 Dagen efter kom vi hem, efter att vi hoppat av vid fel terminal på flygplatsen o kommit fram till den rätta incheckningen tio minuter innan sista incheckning=O Men allt annat hade ju gått så bra, så klart att nåt måste krångla=P
Så det var några riktigt härliga dagar o en superfin bröllopsres, men det kändes rätt skönt o komma hem oxo=) Min mamma o min syster kom o hämtade oss, vilket var guld värt att slippa åka tåg hem=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar