söndag 26 augusti 2012

Slapp söndag..

Jösses vilken slapp helg detta har varit!! Men gud vad vi behövde det oxo=).
I fredags valde vi att ta "ledigt" från allt snickeri, det har ju blivit en del på slutet o det har tagit på oss. Så istället tog vi o bokade bord o gick ut o käkade o drack litegrann. Men det blev en kort kväll, vid elva låg jag i sängen o orkade inte hålla ögonen öppna. "Pensio" kan man ju lätt kalla mig.=P Tror faktiskt att första veckan i skolan tagit hårdare än vad jag trott.
Lördagen innebar mycket sömn, vi la oss efter frukosten o somnade om i en par timmar nämligen. 
På eftermiddagen fick vi lite hjälp av Lasse o regla det sista på gaveln o jag grundade altandörren. Men sen är vi i ett dödläge då det gäller snickrandet. Vi väntar på plåtar o måste ha mer virke osv. Men vi ser ju typ slutet nu iaf=)
Idag har regnet fallit nästan hela tiden o vi har legat under täcket i soffan o kollat på film, Mästerkatten bla=D(rätt rolig)
Gjorde en paus o åkte in på Donken o käkade, vilket i mitt fall är rätt otroligt. Är INGEN fan av McDonalds, men var så sjukt sugen på hamburgare så.=P
Vi ligger fortfarande i soffan o kommer nog inte flytta oss innan det är dags för sängen=/=P. Perfekt slapparsöndag helt enkelt=D
Så nu ska jag fortsätta o umgås/mysa med dessa två älsklingar <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar