fredag 24 augusti 2012

"Bara" en dröm..



Har ni nånsin varit med om att ni tänkt en o samma tanke så många gånger att ni till slut knappt vet om det är sant eller inte? 
Ni föreställer er ett scenario av något hemskt eller roligt flera gånger, att ni till slut känner er som om det verkligen hänt?? 
Har ni drömt drömmar som känns så verkliga att ni är väldigt osäker på om det verkligen bara var en dröm? Och kanske att den drömmen ger er en sinnesstämning som följer med er under hela dagen...

Jag är helt fenomenal på alla dessa tre grejer..på både gott o ont kan jag säga.
Igår kväll somnade jag med känslan av att nåt inte riktigt stod rätt till, min hjärna började snurra o upp kom lite olika förslag på vad som kunde vara fel. Jag tänkte så hårt på några av grejerna att jag inte vet om jag egentligen inbillat mig att något var fel eller om det verkligen var o är något fel..
I sömnen fortsätter det. Min oro då jag somnat följde med mig in i drömmarna o lämnade mig inte precis utvilad i morse. Tårar efter tårar kom i drömmen o jag blev så otroligt knäckt att jag inte riktigt visste vad jag skulle göra med mig själv i morse då jag vaknade. Jag visste ju att det var en dröm, men känslan hängde kvar så starkt o förstärkte min oro från kvällen innan oxo....
Ibland blir jag så trött på att vara en sån känslomänniska som jag är, vill kunna stänga av eller bara intala mig själv att det bara är i mitt huvud det "spökar". 
Men det är förjävla svårt, rent ut sagt. 
Det hängde kvar hela dagen i bakhuvudet o även om jag kunde tränga bort det någorlunda så fick jag en bultande huvudvärk o en molande värk i magen av oron..

Allt detta på grund av en dröm..i stort sett..jösses, människa "GE DIG!"

Bild: Brooke Shaden, källa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar