måndag 20 augusti 2012

Ännu en dag på bygget..

Första dagen i skolan gick bra o det ser ut som det finns en par stycken människor som jag kommer att komma bra överens med=). Lite nervig blir man ju sådär att man inte ska kunna lika mycket som alla andra..men å andra sidan så är vi ju alla där för o lära oss så..
Då jag kom hem så fortsatte vi med reglandet på gaveln o började isolera. Vi gjorde klart upp till sista regeln där uppe, sen ska vi börja sätta panelen=)


Mitt under alltihop så fick vi besök=)
Det var lilla Vincent som kikade förbi i sin nya bil=D Den är radiostyrd så det var Jimmy som styrde, men jisses vad mallig han var Vinnie boy.
Ja just ja, här är en bild på den färdiga gaveln..tyvärr med en byggnadsställning ivägen..vi ska flytta den på onsdag hoppas vi. Men resultatet blir kanonbra iaf=D


1 kommentar:

  1. Hej Catharina,
    vad är det exakt som ni gjort med gaveln? Har ni isolerat? Vill du visa upp det på Byggla? Vill du visa upp det får du en byggpresent! Det är bara att maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer :)
    /Vendela på Byggla

    SvaraRadera