tisdag 21 augusti 2012

Kropp o knopp..

För typ tre veckor sen började jag träna igen, på riktigt efter att inte ha tränat överhuvudtaget på typ fyra månader! Jag testade på zumba o älskade det, men jag började kanske lite väl hårt?=/ Jag tränade fem av fem dagar det första jag gjorde, inte bara zumba förstås..men jepp, kanske lite väl hårt för en stackars otränad kropp! i vilket fall som helst så tog jag det lite lugnare veckan efter, men det var oundvikligt till slut o jag fick hosta o orkade typ inget. 
Så veckan efter det så bestämde jag mig för att vila helt, om vila helt är att kuta upp o ner på en byggnadsställning o brädklä o måla, så var det det jag gjorde=P.
Igår tänkte jag träna igen, men blev kvar hemma med regling o isolering o tänkte att " imorrn då jäklar!" O vad händer?? Jo, jag vaknar upp o känner mig helt däckad! Fryser, lite snorig o hostan gör sig påmind o lite febrig!! Wtf??!! Så det blir väl ingen träning idag heller då, eftersom man ska lyssna på sin kropp...allra helst då feber är inblandat. 
Men till skolan ska jag iaf, sjuk eller inte=)
Här är jag btw..kom på att jag måste ju inviga min webkamera som jag har på den här datorn=) 
Med tanke på hur jag såg ut för en stund sen då jag vaknade så hade jag inte mycket till val än att ta på mig kepsen.."Hello fågelbo!" var hur jag såg ut.=P
Nu ska jag dra iväg till skolan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar