söndag 26 augusti 2012

En lista..



Blev inte riktigt att jag lade ifrån mig datorn ändå..=P Hittade den här listan hos Vicky o kände att jag ville sno den helt enkelt.=P
Så här kommer mina svar..

Uppdatering...AAAAhhhhh! Såg idag(tisdag att inget såg ut som det borde på detta inlägg=/) Har rättat till det nu iaf=)

1.Vart är din mobil?
Ligger bredvid mig i soffan..=P

2.Vart är din andra hälft?
Oxo bredvid mig i soffan, tillsammans med min tredje hälft Satan=) <3

3. Ditt hår?
Behöver verkligen tvättas o färgas..har fullt med dust-it i hårbotten o en kraftig utväxt.


4.Ditt humör?
Bättre nu, men väldigt trött.


5.Din dagsplan?
Har gått enligt planen då vi såg att det regnade, alltså att inte göra nånting o bara mysa.=)










































6.Det bästa du vet?
Hmm..svårt. O vara tillsammans med dom jag älskar tror jag.

7.Din senaste dröm?
Har sovit så tungt i natt o igår natt så jag minns inte drömmarna. Men natten innan det så blev jag sårad o knäckt så det var ingen rolig dröm.

8.Ditt livsmål?
Herre jösses vad svårt...att vara lycklig o strunta i varandra tycker o tänker tror jag. Att vara lycklig är väl det enda som räknas ändå då=)








































9.Rummet du är i?
Är vårat väldigt stökiga vardagsrum, allt är rätt stökigt här hemma o har varit det sedan vi började med utsidan av huset.=/

10.Din hobby?
Fota, blogga, måla...träna då jag väl orkar=P

Pinned Image

11.Din skräck?
Att inte ha någon, att förlora dom jag älskar(oundvikligt i vissa fall jag vet=()

12.Var vill du var om sex år?
I ett hus i södra Frankrike kanske.. 

Pinned Image


13.Vart var du igårkväll?
Hemma, i soffan med älsklingen..somnade klockan nio...jösses vad  trött jag är då=O

14.Vad är du inte?
Pigg o ensam..

15:en sak du önskar dig?
Att få jobba med det jag älskar, att ha en studio där jag kan pyssla med allt kreativt jag vill o att alla jag älskar får vara friska o lyckliga.
Pinned Image




























16.Var växte du upp?
I en liten by som heter Rumsta, på en bondgård med grisar, hästar, kaniner, katter, hund o allt vad man kan önska sig av en barndom=)

17. Senaste du gjorde?
Kollade på en såkallad chickflick..ingen aning vad den hette, men den var sådär lagom cheesy o man visste hur den skulle sluta..men jag är ju en sån romantikernörd så vad ska man göra=P

18.Dina kläder?
Uppknäppta jeans o en randig tröja..

19.Din tv?
Är på, tv4 Fakta är kanalen o det handlar om folk med grova sömnproblem, som att gå i sömnen osv.

20.Dina husdjur?
Den ena, Satan, ligger här bredvid o myser, Kiriam o Knubben(våran bonuskatt) ligger o myser nån annanstans i huset.





















21.Din dator?
Har jag i knät o det är en ASUS av en modell som jag inte kommer ihåg vad den heter=/

22.Din bästa ägodel?
Hmm..min kamera, min dator o min Iphone tror jag nog..det låter ju rätt tragiskt ju=/=P

23. Saknar du någon?
Alla i min familj, typ jämt!!
 Pappa o Tias, för typ hundra år sedan ovan o jag o mamma nedan..oxo typ hundra år sen =P












24. Din bil?
Är inte bara min, men det är en BMW 523. Blå o lite rostig o rolig o köra. Jag tycker om o köra bil o det fort=)=P

25. Något du inte har på dig?
Matchande strumpor..den ena är militärgrön o den andra är svart,rosa,grå randig.=D

26.Favoritaffär?
Hmm..secondhand är ju underbart, mitt gamla jobb Beyond Retro(trots att jag tycker att det är lite för dyrt) är en fantastisk affär! Annars är det nog HM Divided tror jag, billigt o snyggt.

























27.Din sommar?

Har varit helt underbar trots att vädret kanske inte varit det bästa. Men jag gifte mig i sommar, åkte på bröllopsresa, gick på min brors o svägerskas bröllop..en sommar av kärlek=)



28.Älskar du någon?
Ja gud ja..flera stycken..haha däribland min man då förstås=D

29.Favoritfärg?
Hmm..starka nyanser av rosa, lila o rött...men jag vet inte om det är favoriterna, älskar ju färg överhuvudtaget!

30.När skrattade du senast?
För typ en halvtimme sen då Satan flög ner från fönstret då han blev rädd för åskan=P=/ Trodde inte en katt kunde bli så rädd för det. Fick hålla om honom  o lugna honom efteråt. Lille vännen då=)

31.När grät du senast?
För en par timmar sen, det kom plötsligt från ingenstans o gick som tur var(denna gång) över ganska snabbt.


Det var lite svar om mig själv=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar