söndag 19 augusti 2012

Recap o restart!!!

Ja, men hallå där..nu tar jag mig i kragen efter en lat bloggsommar o börjar blogga på riktigt igen! Har suttit o filat på utseendet på bloggen o med tanke på att jag inte kan med sånt, så är jag faktiskt rätt nöjd=D
Det har varit en sommar full av kärlek, bröllop, resor, fester, renovering o från o med i morron så börjar hösten för min del o för många andra som börjar skolan. Jag börjar ju att läsa foto på folkhögskolan i Forsa i morron o jag längtar som en galning!!
Var o köpte lite nya anteckningsblock o sånt igår o nu sitter jag o är nervös över vad jag ska ha på mig.=/ Jag är mer nervös nu nästan, än då jag började läsa i Norrtälje för fem år sen o då var jag i en helt ny stad osv.. Men jag tror att det beror på att det här är något jag verkligen vill läsa o lära mig! Jag försöker att inte bygga upp förväntningar, men det är svårt.. Jag vill ju lära mig så mycket som möjligt, träffa nya människor som är lika flummig i huvet som jag(haha), jag vill att utbildningen ska ge något inför framtiden o göra att jag kan fortsätta hålla på med det jag gillar...

Ja ja..nu är jag igång o även om sommarvärmen har kommit tillbaka, så  tar vi en liten tillbakablick över sommaren, säger hej då o välkomnar en ny säsong...

Den lyckligaste dan i mitt liv <3




 Jag o Peter sa ja till varann i kyrkan o nu heter jag Lindh-
Podoll i efternamn o jag är fru =O..har ju fler bilder från den dagen här om någon missat det=)

Vi for på bröllopsresa dagen efter, till Barcelona..
  ..som var helt fantastiskt!

 Mycket sol, bad, sightseeing, mat (älskade denna maten som visas nedan, skaldjur mums!)
 Fick även besked här att jag kommit in på fotolinjen på Forsa Folkhögskola..wiheee!! Oseriös plutmunsbild på den..haha..
 Barcelona inspirerade oss i mat o dryck o på midsommar så bjöd vi på sangria..
 Umgicks med broder o hans fina familj <3 här ses han o hans yngsta Ottilia..
 Glad midsommar!!
 Me and my love <3

 Vi gjorde en spontan minisemetser till Stockholm o hälsade på Bodil o Matte..
 ..o upptäckte en ny kärlek, libanesisk mat=P=)

 Vi har umgåtts med Peters dotter Ida o hennes familj..Peters barnbarn Vincent syns här med deras hund Nizze

 Lite mer tid o middag med mina fina brorsdöttrar..Vilda ovan o Ottilia nedan

 Höll ju på o glömma att i början av sommaren tog Peters yngsta dotter, Elin, studenten!=D Här med hennes kille Robin o nedan med hennes fina vän Tina..

  O dagen efter var det ju bal...först, Elin o hennes balpartner..
Dessan, Peters systerdotter tog ju oxo studenten så jag passade på o fota dom ilag..Fiina tjejer!!

 Några dagar på stranden fick vi till vädret till trots..den här dagen var vi med Ida, Vincent o lilla Nova..

 Vi har partajat en del..här förfestade vi hos Jocke som är ny i klubben som Peter är med i..
 Kärlek mellan pojkar=P
 Jerry uppträdde på SixPack MC 
 Jag for till Stockholm med Kim o hälsade på Marre..vi shoppade, solade o partajade=)

 Älska dessa tjejer<3 
 Sen var det dags för fest på klubben( North Trail MC), en fest som de drog ihop för att fira att jag o Peter gift oss=) Det här är två bilder från fredagen då Tias följde med Elin dit med barnen..<3

 Dagen efter blev det en paus från festandet o Vincent o Nova döptes

 Sen tillbaka på klubben o festdag nummer två då hela Peters familj dök upp o firade med oss..jag o Elin ovan..Ida, Lotta(Peters syster) o Elin nedan..

 O helgen efter så sade storebror o svägerska ja till varandra i trädgården hemma i Rumsta där vi växt upp..
 Jösses vad fint det var!!

 Jag tillsammans med brudgum o brud <3
 Mycket skratt, tårar o dans bjöds på under denna fest som troligen är sommarens fest om inte årets=)<3 här ses brudparet i en något svängigare brudvals..=P 
Underbar sommar har det varit!!=D

Renoveringarna jag nämnde visar jag bilder av längre fram..för nu är bloggen igång..hoppas ni hänger på!!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar