fredag 30 december 2011

Min vecka..



..fast med andras bilder..

Veckan började med stormen Dagmar som drog in över delar av Sverige o stora delar av Gävleborg o rev ner träd i mängder o gjorde skador på både hus o natur.
Vi klarade oss väldigt bra utan några skador alls, men vänner o familjer blev drabbade med nedfallna träd över hus o ägor, strömavbrott som höll i sig i flera dygn o krossade rutor..
 Då jag kom på jobbet på tisdagmorgon, så var allting svart..träd hade fallit över elledningar o vi fick åka hem med full betalning i o med att vi inte kunde jobba (inget ont som inte har något gott med sig=P)
Pinned Image
Så jag kunde åka hem o sova o ta det lugnt..vilket inte var helt fel..
Pinned Image
På onsdagen så hade vi fortfarande ingen ström o då var älsklingen oxo ledig..så vi kunde mysa tillsammans på morronen o Satan var oxo med på ett hörn=P
..inte förrän på eftermiddagen, precis då vi hade tränat klart ringde de från jobbet o det var dags att åka o jobba i några timmar.
Pinned Image
Sen blev det jobb som vanligt på torsdagen, då vi senare körde ett flyttlass av mina möbler.. 
Pinned Image
O under hela veckan, ända sedan julafton (o egentligen flera månader tillbaka) så har jag o vi börjat planera o fundera inför bröllop..=)

Pinned Image
O mest av allt har varit löjligt jäkla kär!!=)<3

De två översta bilderna kommer från Anna Malmberg på elle.se, de andra har jag hittat på pinterest.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar