torsdag 22 december 2011

I mörkret..

Hallå hallå..
Har inte haft tid att blogga den här veckan, haft fullt upp på dagarna med julklapsshandling, träning..o sen har jag jobbat på kvällarna. 
Igår fick jag åka hem från jobbet igen=(...har mått riktigt dåligt i några dagar nu, tror det beror på en dosökning av min medicin...hoppas det iaf. Pratade med min läkare igår o han sa att jag ska trappa ner till min förra dos igen. 
Har iaf lyckats hålla skenet uppe på jobbet förra veckan o nu i veckan, medan jag har gråtit då jag kommit hem eller innan jag åkt o jobbat. Men igår kom det ikapp mig o jag kunde inte hålla emot längre.
O om någon undrar så suger det här rejält!! Att må dåligt utan att veta varför, gråta okontrollerat o plötsligt o få tankarna o känslorna kapade av någon ni inte kan tycka om o inte förstå.
Ja ja..så nu ligger jag här i mörkret under täcket o tittar på nån skruvad film, vilket får mig att känna mig rätt så normal faktiskt=P
Två dagar kvar till julafton, sista julklappshandlingen sker i morgon..har aldrig varit ute såhär sent förut..=/
Skulle ha blivit klar igår om inte panikkänslorna tagit över o tårarna börjat rinna då jag stod där inne på Åhléns o jag inte längre visste vad jag skulle göra. 
Jolly ho ho.. eller hur? 
O jag som älskar julen...
Hoppas på en bättre dag i morgon o att min nedtrappning gör skillnad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar