söndag 18 december 2011

Lite bilder från klubben..

Igår var vi på klubben o käkade julbord, julstämningen kanske inte fanns så mycket..men maten var god o sällskapet trevligt..

 SkurHåkan o älsklingen..
 Såhär ser det ut bakom baren, man kanske kan tro att någon donna glömt dom kvar...men icke ägaren till dessa är SkurHåkan..=P
 Min fina svägerska var såklart med, men hade lämnat barnen hemma med pappa Tias..
 Telis var på riktigt bra humör..
 ..o satt o surrade med Benji..
 Alla var vi hungriga o tog för oss av julmaten..mitt första julbord för i år.
 Benjis fina dotter Tindra var där, lika söt som en liten docka.
 Göran, mycket snällare o goare än vad han ser ut=P
 =)
 O jag då förstås=)
Lite av inredningen i stora salen där vi satt o käkade..en ljuskrona med dödskallar känns väl rätt självklar på ett sånt här ställe eller hur..=P
O sen min favorit, den gamla "macken" som de byggt upp.. En riktigt snygg klubblokal har dom o alla väggarna här inne är klädda med virke från gamla lador som inte använts o blivit rivna. 
 Det skålades o önskades god jul o gott nytt år..här är det Jejja som håller i skålandet.
O mer bilder än såhär blev det inte för jag hade glömt bort o ladda kameran o batterierna i blixten tog oxo slut.=/
Men trevligt var det=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar