söndag 1 januari 2012

Nytt år..


Så då var ett nytt år här, tolv månader står tomma o väntar på att bli fyllda som sidorna i en anteckningsbok.
Men igår firades nyårsafton o vi var ute hos Linda o Koffe i deras nyrenoverade hus vid havet.
Vi började med att titta runt lite i huset, här är vi några stycken samlade inne i badrummet av alla ställen..
 Hej hej..jag kände mig rätt blandad hela dagen i mina känslor, men lyckades håla mig själv i schack nästan hela kvällen.
 Annso, lilla Noelle som blivit så stor=) o Jhonny var där oxo men åkte hem rätt tidigt med lilltösen för att sova.
 Louise o Lena var två av tjejerna som grejat med maten som var supergod..
 Annelie drack cola o hade värkar..vi bara väntade att hon skulle få åka på bb, men bebisen i magen hade ingen lust o titta ut under 2011 iaf.
 Förrätten var macka med skagenröra som var riktigt god.
 Här är vi allihopa=)
 Oxfilé o potatisgratäng med fetaostsallad till var huvudrätten. Enkelt en gott=) Det visade sig dock att oxfilén var fläskfilé, trots namnet på etiketten. Lika gott var det ju ändå.
 Lite glitter o ljusslinga dekorerade bordet väldigt fint.
 Så kom efterrätten in i med tomtebloss sprakandes..

 Marängsviss blev det..mums.
 Det blev en riktigt trevlig kväll, men vi åkte innan fyrverkerierna sköts iväg, för jag kunde inte hålla tillbaka tårarna längre=/. Vilket jäkla sätt att avsluta ett år o påbörja ett annat...med kinderna randiga av mascara gick jag i säng..
Men men, får hoppas att det där talesättet inte stämmer bara "så som din nyårsafton är kommer ditt år att vara"=/ I o för sig, det var ju väldigt roligt o trevligt större delen av tiden..
Ja ja..
God fortsättning på er alla!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar