måndag 2 september 2013

Helgen..

Har varit hemma i helgen, myst lite med kissarna o karln..inte så mycket som jag önskat dock eftersom han jobbade i helgen=/ Men ska ju hem i helgen igen=). Det blev lite partaj i lördags o jag lyckades få i mig alldeles för mycket dricka tyvärr, men det var ju trevligt mestadels iaf=P. 
Träffade en av Idas kompisar som jobbar i Sthlm som jag kan få åka med hem o ner med varje söndag o fredag(då d passar vill säga)..åker dessutom gratis vilket är super!! =D
Var på en liten loppistur med mamma i lördags o hittade äntligen en "mormorsrutefilt" o lite annat smått o gott.

Tittade på "Searching for Sugarman" i helgen oxo, vilken var ritktigt bra. Den var även lite bisarr o sorglig, men med väldigt bra musik. Hur kan jag ha missat denna man egentligen?? Inte så konstigt kanske då typ hela USA missat honom oxo=/=P. OM ni missat o se den, så gört..fascinerande man o historia.

Här är en av alla låtar jag gillar=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar