torsdag 12 september 2013

Två filmer..

Herrejösses, det blev ju flera dagar hemmavid ju..inte förrän tisdagkväll for jag tillbaka till Sthlm o imorrn är det dags o fara hem norrut igen=).  Riktigt skönt o ha några dagar med att bara vara oxo med älskling=). 
Det blev inte så mycket marknad som det brukar bli, men det gjorde inte så mycket.
Två filmer hann vi med o se iaf..The Conjuring , som jag tyckte vad skitbra (gillar ju verkligen skräckisar/rysare om de är bra gjorda o har en bra story osv)


Sen såg vi World War Z oxo, den förvånade mig med att den va så pass bra...hade inte så höga tankar om den då det var "ännu en zombiefilm". Det som saknades, var lite mer story i början om hur det hela går till att alla blir sjuka...den liksom bara hoppade rätt in pang tjong. Men jodå, sevärd iaf.



Nu käns det äntligen som att vi kanske är igång med utbildningen(det är ju på tiden!) Vi har haft föreläsning om kalibrering o lite olika tillvägagångssätt i Photoshop o i morrn ska vi nog fota lite. Klassen är ju uppdelad i två grupper, då vi är så många så då vi har hållit på att kalibrera skärmar så har de andra fotat o imorrn blir det då tvärtom.
Shit det blir verkligen inte så mycket intressant skrivet nu..min hjärna har liksom stängt av tror jag. Sov så sjukt dåligt inatt, trots trötthet, sen föreläsning i tre timmar osv...
Blir till o kolla på en serie ajg är nyfiken på nu..Twisted, nån som sett?? Jag har ju i o för sig inte kollat på alla säsongens avsnitt av Pretty Little Liars heller..det måste jag se till o göra snart...det är en lite smått beroendeframkallande serie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar