fredag 14 september 2012

Tredje bilden för mig o andra..

Här är min tredje bild till klasshängningen, som denna gång hade ett fritt tema. Jag tog den i öde huset jag var i för några veckor sedan, med självutlösning på tio sekunder. Tycker jag lyckades väldigt bra att springa fram o sätta mig i position o se så rofylld ut på den korta tiden..haha..
Fick negativ kritik ang bakgrunden, vilket jag egentligen visste att jag skulle få. Det är för mycket linjer som stör den känslan jag har som modell i bilden. Hade jag kunnat, så hade jag klippt ut mig själv o lagt in en helt annan mer passande bakgrund..kanske får bli i framtiden då jag lärt mig lite mer om montage=)

Apropå montage, så har vi här någon som är sjukt duktig på det, fröken Sol, Hanna..som var min modell på kompisporträttet. Förresten, så måste jag be om ursäkt för usel bildkvalitét, mobilen fick rycka ut igen. Men jag älskar iaf Hannas sagobild här nedanför. Tagen mitt på dagen o utan djuren såklart. Underbart, hon ska få lära mig allt hon kan haha.. Här hittar ni hennes blogg oxo för den delen hnneli.blogg.se
Här är en annan favorit jag hade, Emmas bild på sin systerdotter, lilla Matilda(dotter till min barndomsgranne Olle som var min brors bestman btw). Älskar den, med sin mystiska men finurliga känsla..måste knäppa lite bilder med mask jag oxo känner jag=) här hittar ni hennes blogg, där ni kan se bilden i bättre kvalitét http://spankieland.blogspot.se/
 Sen har vi Linas bild, där en annan av mina klasskompisar, Linda, är modell. Den är knäppt i becksvart mörker, där Lina står med en ficklampa riktad mot kameran o skriver baklänges i luften, slutartid på 3 min har jag för mig hon sa. Sen en blixt i slutet av tiden som lyser upp Linda lite. Så rolig o cool bild=) Får lite känsla av gamla Läderlappenserien=P Jag tror att hon oxo har en blogg, men har inte hittat den =/ Men ska lägga upp en länklista till alla min duktiga klasskopmpisar här på bloggen snart.=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar