måndag 24 september 2012

Lite rallybilder..

Jahapp då sitter man här igen då, efter en veckas uppehåll. Vi hade så himla mycket o göra framför datorerna som det var förra veckan så jag kände bara att jag orkade inte blogga.
Men jag får försöka dra en liten recap...
Vi hade ju i uppgift att fota sport till hängningen, som fortfarande hänger utan att vi ar diskuterat den o ska hänga en vecka till=/ Vi hade jättemycket bilddiskussioner förra veckan så det fick räcka med dom.
Men här kommer iaf lite bilder från rallyt jag var iväg o fota på, eller försökte fota på rättare sagt. Det var ju sjukt svårt för mig som aldrig gjort det förr o jag önskar jag vore mer nöjd...
Knäppte även bilder på min svägerska, Elin, då hon red..vilket oxo resulterade i hängningsbilden. Dom visar jag i nästa inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar