tisdag 11 september 2012

Marknadsporträtt..

 Inför marknaden som var i helgen i Hudik, fick vi i uppgift att fota folk vi inte känner i vimlet. Det slank även med nån jag känner som fick ställa upp som modell=). 

Först ut är Linda, min kusins syster.
O här var hennes sällskap som jag inte har en aning om vilka de är. Jag gillar flickans lite skeptiska blick=P
 O så sprang vi på Börje från SixPack Mc som fick stå modell åt ett flertal av oss som gick tillsammans på fredagen.=P
 O så en av mina klasskompisars fd svärfar=) Känner inte honom heller o tyckte det var strongt av honom o ställa upp då jag fick höra att han var väldigt blyg o avskydde att bli fotad.
 Den här sköna gubben stod id ett stånd o dansade till svensk countrymusik som han sålde. Önskar att jag fått med lite mer av honom så att man såg att han dansade men men..tycker det blev en rätt skön bild ändå=)
 O till sist denna cooling, som sa "Absolut!" med ett leende då jag frågade om jag fick fota honom. Men han såg samtidigt lite generad ut över det hela o jag tycker det syns lite i den här bilden, vilket är varför jag valde den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar