tisdag 4 september 2012

Söndagen..

Tänkte väl att jag måste lägga ut dom bilder jag tidigare skickat hit med lite förklaring..=P 
I söndags så umgicks jag nämligen med min mamma o mina brorsdöttrar en par timmar. Först då vi hämtade dom i Rumsta, så träffade jag oxo på min goa pappa, som jag inte träffat på ett tag. Även Vilda var glad o se honom=) <3
 Sen var vi hemma hos mamma en sväng..o då vi skulle åka hade jag klätt på Ottilia..haha o så här kan man se ut om man har en faster som inte är van o klä barn..såg det precis innan vi skulle åka. Lilla "Toker" <3
 Såhär fin är hon ju egentligen=)

  Vilda hade med sig ett gammalt paraply som jag haft då jag var liten o då vi var o handlade så¨gjorde hon en koja som hon uttryckte det i vagnen=) Sötnöt!
Sen åkte vi på auktion, men jag har ingen aning vad som såldes där..auktion med småbarn ingen bra kombo haha.  Men Vilda träffade iaf en liten hundkompis som hette Wilma o blev överlycklig då hon fick hålla kopplet. Här har ni dom två tillsammans med min kära mor.
 O det var den dagen lite kort o lite förklaring bakom bilderna..som jag ser nu inte är de allra bästa, men men mobilen är ju så smidig..=P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar