lördag 1 september 2012

Missförstånd kan göra så ont..

Ni vet hur man brukar säga "att man vet inte vad manhar förrän man förlorat det",vissa gånger stämmer det ju o det är säkert många som känner igen sig i det. 
Men jag vet vad jag har o jag vet att jag för allt i världen inte vill förlora honom o det vi har! 
Så den smärtan jag kände då jag allvarligt trodde att det var vad som var på väg att hända, är bland det värsta jag varit med om. 
Visst har man väl varit ledsen över nån kärlek förut i livet o man har gråtit...men ingenting går o jämföra med detta. Han är ju mitt livs stora kärlek, den jag valt att leva mitt liv med, han som jag inte bara kan tänka mig att leva med, utan han som jag inte kan tänka mig att leva utan! 
Jag har nog aldrig fattat hur ont i hjärtat ett brustet hjärta kan göra, men igår fick jag känna en bråkdel av det då jag trodde att allt var kört....jag förstår nu hur man kan dö av ett brustet hjärta!
Jösses, vad dramatisk jag blev nu då, men det var verkligen så det kändes! 
Nu var det ju tur att allt bara var ett stort missförstånd o berodde på dålig komunikation, fel valda ord o dålig timing av samtal. Det hade i själva verket inte alls o göra med det jag var rädd för, vilket fick mig o gråta lite till, men denna gång av glädje..hahaha...sjukt hur det kan bli!
Detta visar bara ännu mer hur viktigt det är o prata med varandra o faktiskt att jag behöver jobba med min paranoida hjärna..haha
Efter allt detta måste jag bara lägga ut låten som vi hade på vårat bröllop då vi gick ut från kyrkan=) Den är så perfekt för oss två o beskriver verkligen hur jag känner för min älskling! (lyssna på den om ni inte hört den!)
Så, nu har jag varit tillräckligt blödig för ett tag framöver känner jag=P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar