onsdag 5 september 2012

Tillbaka till ödet..

Vi har en hel del fotouppgifter nu i skolan som bara hopar sig på varandra, vilket är kul absolut, men oxo lite stressande! Vår nästa klasshängningsuppgift är helt fri, alltså får vi komma på helt själv vad vi vill visa upp. Så jäkla roligt, men det stockar sig rejält eftersom man vill göra så mycket...så många idéer, vilken ska man välja liksom??!!
Men jag har en liten idé som jag tersta idag, eller några blir det väl egentligen o dom ska jag testa i ett öde hus som jag var o fotade i för typ 1,5 år sedan. Hoppas verkligen att det fortfarande står öde o att det fortfarande går att komma in i det=P Det är verkligen det ultimata stället för att fota i=) Så håll tummarna!=)
Här kommer några bilder sen sist jag var där...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar