tisdag 1 oktober 2013

...

Tillbaka i huvudstaden.. Kändes inget bra då jag åkte ner igår, varför har jag ingen aning, men känslan måste ha hängt kvar under natten för sämre har jag nog aldrig sovit!! Vaknade över femton ggr, orkade inte hålla räkningen..har frusit, svettats, haft svårt o somna om o sen kom huvudvärken! 
Känner att jag tvivlar på mig själv just nu, klarar jag verkligen det här jag håller på med? Har jag vad som krävs för att lyckas som fotograf?? Missuppfatta mig inte, jag älskar detta...men har ni inte varit med om att ni har önskat något så länge att när det väl händer så blir man liksom rädd...nu finns det ju där o det är mitt fel om jag inte lyckas. 
Ja ja...ligger hemma nu med molande huvudvärk..knaprar tabletter som bara hjälper till viss del, måste hitta nå bra migräntabletter,.tips någon? Jag trodde det berodde på min rygg o nacke som har värkt i veckor, men va o knäckte ut dom i fredags o har nu som sagt ont igen i huvudet..

För att muntra upp mig, tittar jag på gulliga kattgifar..=)


The 15 Funniest Cat GIFs Of The Summer

The 15 Funniest Cat GIFs Of The Summer

The 15 Funniest Cat GIFs Of The Summer

The 15 Funniest Cat GIFs Of The Summer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar