torsdag 10 oktober 2013

En härlig dag..

Ännu en skolvecka har passerat här i Stockholm, staden jag inte riktigt kommer överens med.  Jag får mig liksom inte till att trivas riktigt här. Jag gjorde ju inte det sist jag bodde här heller, men då trodde jag det berodde på helt andra orsaker...fast i o för sig så mycket som gör att jag inte riktigt trivs är ju att jag saknar dom där hemma, kanske inte så mycket Stockholms fel,.
Ja ja...helgen som var spenderade jag hemma o tog det lugnt. Det blev Idol o mys med Peters barnbarn, en sväng på stan o sen filmtittning med min kusin Kicki o hennes dotter Lilly..såg "De fem legenderna". Se den, riktigt fin film!
Sen på söndagen så for vi ut till Lintjärn, en liten sjö ute i Hög där jag spenderade typ alla baddagar då jag var liten, o grillade lite korv. Det var jag, Peter, Mandiz, Kicki, Lilly o Kickis kille Kaj...här kommer lite bilder...























En riktigt härlig höstdag med härligt sällskap <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar