måndag 28 maj 2012

En skön kväll..

I fredags hämtade Linda mig, efter att jag fått instruktioner o matt packa smink o partykläder..
..det var alltså dag för min möhippa=)
Vi åkte ut till Linda o jag fick gå över till hennes granne Louise som håller på att lära sig lite olika ansiktsbehandlingar osv.. 
Jag fick en liten drink att sippa på..
 Sen var det bara att lägga sig på britsen, på med den tjusiga mössan=P o så fick jag mig en liten ansiktsbehandling med peeling o sedan en chokladmask som ni ser här=) Tjusigt värre=P
 Det var det här som hon använde på mig o det var hur skönt som helst =)
 Såhär pigg o fräsch såg man ut efteråt..fortfarande lite mask kvar lite här o där ser jag..
 Efter en hel dag med stekande sol o strålande sommarkänslor så vräkte plötsligt regnet ner då vi började göra oss i ordning..
 Men det gjorde inget för vårat humör=) Kim, Elin o Annelie kom ut o var tjusiga som få..
 O vi skålade i skumpa..(tyvärr kunde inte alla komma o vara med på den här kvällen pga brist på barnvakt osv, vilket var trist..men det blev en bra kväll ändå=))
 Jag fick ett litet paket=D
 Som innehöll detta lilla strumpeband.."something new and something blue"..nu saknas bara något gammalt o lånat..
 Jag hade även denna lilla klocka o pingla i då jag behövde något nytt o dricka under kvällen..=D
 Kim hjälpte Elin med håret..
 Så var det dags att dra sig in mot stan. I bilen hittade vi Alfons bok om Nicke Nyfiken som höll oss sysselsatta haha..
 Vi hamnade på Gossip, där vi tog något o dricka o väntade på att showen skulle börja..
..nämligen den här, Naket. Det var en engångsshow som en kille som tidigare bott i Hudik gjort tillsammans med en kompis från Sthlm. Riktigt rolig show där de drev med oss i Hudik o med sig själva en hel del.
 Jag var en glad tjej som var nöjd att få en lugn men rolig kväll tillsammans med mina vänner=) <3 Skönt att de känner mig så pass väl att de vet vad jag tycker om=)
 Förrätten var riktigt god... någon slags räksoppa med världens typ godaste vitlöksbröd..
 Min fina svägerska o nära vän Elin<3
 =D
 Här ser man de två killarna som gjorde showen..här kommer de springande till Top Gun låten..Dom hade lite klipp hela tiden på storbilds tvn som de visade..
 Sen blev det en del goda drinkar till o en hel del skratt o prat...
Tack tjejer för en härlig kväll<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar