lördag 12 maj 2012

Fotoutställning..

Idag kikade jag o mamma förbi museumet för att kolla in examensutställningen som fotoutbildningen(den utbildningen jag sökt) på Forsa Folkhögskola har..
Här kommer några bilder som jag gillade..
 Snygga effekter..
 Underbart fin bild, som gav en känsla av lugn..
 Lite läskig..men rätt häftig ändå..
Jättefin bild helt enkelt o sjyssta effekter..
 Här(nedan) såg jag ju även ett ansikte jag känner igen, det är ju fina Fredrik som är på bilden längst upp till höger=) Tjejen som knäppte dessa är väldigt inne på 50-tal o vem passar då bättre än Fredrik att ha med på bild=) Riktigt fina bilder var det.
  Efteråt så tog vi en liten fika där på museet, en riktigt god fetaostmacka med oliver o keso..nom nom..=P
O här är min fina mamma <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar