tisdag 1 maj 2012

Vi kom bara till sala för vi tittade aldrig Upp.=P

I lördags var vi ju i Uppsala på 50års fest
 o vi kom fram lagom till att solen gick ner..
 Det bjöds på mat o dryck.. 
 o en hel del snygga hojar att titta på...
..o Bodils kille Matte hade skaffat sig en sjukt snygg en=)
 Jag blev lite susig o kunde inte riktigt hantera kameran som jag brukar=/=P
 Det kom gäster under hela kvällen, bla dessa två som åkt ifrån Estland..=O 
 Goa Göran va med o va vår chaufför..
 Träffade den här tjejen som oxo fotade lite under kvällen, rätt rolig tjej men minns inte hennes namn=S
 Fina Bodil, som det var riktigt kul o träffa igen, o min älskling <3
 Födelsedagsbarnet var som ett litet barn som slet upp present efter present=P
 Lasse o Bodil..
 Jeja lånade min kamera en sväng o detta var resultatet..en bild på min byst=P
 Här har ni mästerfotografen själv tillsammans med Lasse
En kul kväll var det, alldeles lagom=D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar