torsdag 15 september 2011

Sleepyhead..

Godkväll...
Den här veckan har jag börjat med ny medicin, efter en del oförlåtligt sjabblande från psyks sida, fick jag hjälp av vår företagsläkare o provar nu något nytt. Det jag känner hittills är att jag är trött, VÄLDIGT trött, sen hänger illamåendet kvar som det gjort de senaste två månaderna...men det kanske går över. Hoppas hoppas!!

I tisdags var jag på kurs genom facket, jag är ju något som kallas för försäkringsrådgivare på jobbet o nu är det dags o lära sig vad det innebär. Synd bara att jag har noll koncentrationsförmåga o lyssnar i typ en minut för att sedan susa bort i mina egna tankar i ungefär tio...sen att mina ögonlock höll på att falla ihop var tredje sekund gjorde inte saken bättre det heller! Jag kanske inte är rätt person för den här uppgiften, men jag måste väl ge det en till chans åtminstone. 
Kursen var nere i Falun, vid gruvan o jag knäppte lite kort därifrån, men bilderna kommer om  nån dag då jag har lite mer energi o inte sover bort all ledig tid...lördag kanske?!
I morrn är det dags för kick off med jobbet, lite lekar utomhus, middag o karbad..hoppas på att uppehållet som råder håller i sig i morgon oxo. Svårt att hitta entusiasmen för utomhuslekar om regnet faller tycker jag.
Älsklingen är krasslig o jag börjar känna av halsen igen..fan, kan inte bli sjuk igen!! Kanske är därför jag är så trött oxo??
Ja ja..nu ska jag krypa i säng o försöka sova, efter att ha sovit i drygt två timmar sen jag kom hem=/ Känns inte som att det blir några problem..gääsp..
Slänger ut en bild som jag knäppte i höstas, då jag precis börjat använda en systemkamera. Jag gillar den jättemycket, gör ni??=)


© C.lindhfoto@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar