onsdag 21 september 2011

Ser fram emot helgen..

..som ska spenderas här..
Vi ska låna en stuga av en kompis till Peter i helgen, som ligger långt ute i skogen helt avskilt från grannar o annat folk (o resten av världen känns det som=)). Sen att den ligger såhär fint uppe på en kulle med utsikt över sjön är ju bara helt fantastiskt underbart!!!
 Ingen TV, ingen mobil, inga måsten eller tider att hålla...bara vi för oss själva, promenader i skogen(om vädret är bra), svampplockning, kortspel...jag längtar!! Behöver verkligen en helg borta från allt o bara slappna av o ta det lugnt.
Men det är två arbetsdagar kvar, plus att jag ska iväg på konferens idag via facket(ihh jag på konferens=/) Men hoppas att tiden går fort!
Nu blir det till o sätta sig i bilen för att ta mig till mitt livs första konferens.=/

©Catharina Lindh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar