måndag 26 september 2011

Måndagspeppen är lite blå, men får gå ändå..

God måndag på er! Ny vecka är här o för mig innebär det kvällsvecka, vilket i sin tur innebär bara fyra dagars arbetsvecka(Toppen) men det innebär oxo mindre tid med älsklingen(Botten=( ) Men vad ska man göra åt saken..jobba bör man ju o vi ses ju på nätterna då jag kommer hem o lägger mig bredvid honom i sängen=) 
Hörde den här låten i förra veckan, ni minns väl Linnea ur förra årets Idol?? Hon som var lite udda, jazzig o jäkligt bra men slutade som fyra..hon har iaf nu börjat på en soloplatta o här är första låten från den skivan. Hon har samarbetat med Orup på den här låten o det är möjligt att han kommer att fortsätta vara närvarande under resten av skivan oxo. Men iaf jag gillade den här låten direkt då jag hörde den!! 
Underbar med hennes lite halvt hesa röst...videon är väl kanske inte suverän, men skit i den o lyssna på låten om inget annat.
Trots lite deppig text så får den bli min måndagspepp!!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar