måndag 12 september 2011

One pill..

God morgon..då var det måndag igen då, att dom aldrig vill sluta dyka upp de där måndagarna! Är riktigt trött som så många måndagar förr, men lite extra trött är jag då jag börjat käka lugnande på kvällarna ibland för att kunna somna. Jag fick dom i fredags då jag var hos läkaren, för jag vet inte hur många kvällar jag legat med hjärtat pumpande i hundraåttio o tankarna snurrandes runt o sömnen långt bortom räckhåll.  Men nu kan jag somna in o jag sover som en stock, utan att vakna av minsta ljud, vilket är skönt. Det är bara det att effekten av tabletterna sitter i ett tag o gör att jag är trött dagen efter, tröttare än vanligt, vilket suger.=/
Jag har bilder sen helgen o visa, men de kommer på eftermiddan.
Nu ska jag åka till jobbet..bjuder på en liten låt om piller=P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar