måndag 10 februari 2014

Rensning..

Känner av våren idag, fågelkvitter, solsken o plusgrader...synd bara att jag är fast inomhus o städar min garderob. Har ju en sån där "walk in closet" med alldeles för mycket kläder, rensar ur samtidigt som jag städar. Var in till Röda Korset med en säck kläder förra veckan o la ut några gamla klänningar på Tradera. Men det försvinner nog en hel del kläder idag oxo känns det som, på tiden jag gör en storrensning.
Tittade igenom en del gamla bilder häromdan o jag började tycka att jag ser rätt tråkig ut nu för tiden. Liksom inte lika lekfull i sättet att klä mig, sminka mig eller nånting. Hittade den här bilden på mig då jag hade kort hår, det var snyggt då o jag trivdes i det...rakade ju även ena sidan efter ett tag. Men riktigt så lekfull behöver jag inte vara igen haha.
Men nog spritter det i en nu då dessa vårdagar börjar komma, man vill leka, vara barn på nytt...lekandet får vänta för min del, tillbaka in i garderobsröran....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar