onsdag 12 februari 2014

In i garderoben..

Idag har jag gjort detta:
- Svassat runt i pyjamasbyxor hela dan..
- Haft sprängande huvudvärk som jag motade bort med treo o åttiotalsmusik (funkade prima!)
- Sytt två kuddfodral av ett gammalt retrotyg

- Kortat av två gardiner som ska fungera som draperi för att dölja en del av garderoben..nämligen den här delen(nedan). Här var det förut en sovalkov, men nu har jag alla underkläder, strumpbyxor, träningskläder, skor som inte används så ofta o lite utklädnadsprylar... Har inte haft orken att göra iordning på denna del så ett draperi att dölja det hela passar bra!=P Ska bara köpa en stång så åker det upp i morrn.
Garderoben är ju förresten tipp topp nu=) Vill bara bo här inne när det är såhär städat o fint haha.
 Ledsnade förresten på mina vita skallar igår o pysslade om dom lite med strumpbyxor o lite annat...lite roligare o titta på nu=P
 Älskar min ljuskrona, som är för stor för det här rummet egentligen(har slagit huvudet i den otaliga gånger=P)...men den är ju bara så fin!=)
 Tog fram en del örhängen som jag glömt bort jag har..lättare o använda dom om man ser dom=)
 En bricka jag glömt bort, fick åka upp på väggen o på spegeln hänger mitt strumpeband som jag hade då jag gifte mig plus en brosch o några plastrosor...
 Skyltdockan som jag fyndade då en affär la ner i stan, fick bli lite käckt åttiotalig i en gammal klänning jag köpt på Beyond Retro o aldrig använt...passar nog vid nån maskerad tänker jag så jag gör mig nte av med den.=P O så ser ni ju gulliga lilla Knubben oxo =)
Ber om ursäkt för dåliga iphonebilder, men det är ju så lätt o smidigt...=/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar