torsdag 13 februari 2014

Noja..

Minsta lilla grej o jag blir arg...lyckas behärska mig, men känner hur jag kokar inombords. Varför? 
Inte en susning. Har varit såhär i två dagar nu, känt mig redo att skrika o slå hela tiden utan att veta varför...det är faktiskt sjukt jobbigt kan jag tala om, tar ju en del energi av en.
Har försökt hålla mig sysselsatt hela tiden, men har ju såklart blivit arg o fått lite utbrott på tex symaskinen..så pass att Mandiz blev väldigt osäker o sprang runt mig o gnällde =/=P.
Försöker komma på om jag har något o vara irriterad eller arg på, men nej...
Har dessutom inte tränat boxning den här veckan, kanske det är det haha..att jag saknar att få utlopp för aggressionerna. Nej, Peter har blivit tokförkyld o jag höll på att ramla dit i början av veckan..men jag har ätit D-vitamin, druckit mina frukostdrinkar (citron, ingefära, grape, cayennepeppar), sen har jag druckit extra "drinkar" med citron o ingefära i varmt vatten...plus att jag köpte echinagard! Allt för att inte bli sjuk o peppar peppar så känns det som att förkylningen backade tillbaka!=) Har ju varit med sjuka barn oxo de senaste veckorna o då brukar man ju bli sjuk, men mina "drinkar" verkar hålla mig frisk!

Imorrn fyller jag år, 31...jippie!=P Behövde inte visa leg på systemet idag heller, vilket jag alltid brukar få. Jahapp, då va man på väg utför då haha.. Nej då, skämtar bara. 
Men lite ångest har jag inför att bli äldre faktiskt, nu börjar ju det att synas på en. Linjer som liksom inte försvinner o som snart blir till veck...=/ Usch, förstår faktiskt varför många tar till botox. Ytligt va? Japp o löjligt jag vet..men kan inte låta bli o noja...
Ser ju stor skillnad från det att jag va 25, sex år gör stor skillnad=/ Kolla här, slät som en bebisstjärt ju=P
Nu ska jag försöka sluta noja...i morrn är det ju inte bara min födelsedag..det är ju Alla Hjärtans dag oxo!=) Om du inte sagt det förr, säg att du älskar någon imorrn. Det betyder så mycket att få höra orden, inte bara i morrn men alla dagar så klart...men vilken dag är bättre för att säga det första gången till någon?=)
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar