måndag 21 november 2011

Natti..

Snart är det första advent o ingen snö ligger på marken..nog för att jag faktiskt hellre tar det här vädret än förra årets hysteri med snöstormar o 25 minusgrader!! Men lite svårare är det ju att hitta julkänslan då marken är bar o regnet faller.=/
Fast i helgen gjorde ett försök o få till julkänslan o bakade lussebullar, som blev riktigt goda o saftiga faktiskt. Lite dåligt är ju att jag inte knäppte några kort på kalaset eller då älsklingen bakade sockerkaka...vi har blivit riktigt pyssliga o lite nördiga..haha..plus att vi kommer snart o rulla fram med alla bullar o kakor som vi äter=P
Men i morrn kommer vi o börja träna iaf, ska börja lite lätt med bara styrketräning eftersom hostan ligger kvar o irriterar i halsen. 
I morrn ska jag även hämta mina julgrejer ur förrådet o senare i veckan ska jag börja på o pynta här hemma, det blir något mer traditionellt än kransen här ovan men visst är det en rolig idé?!=) Jag älskar den, synd bara att jag vill ju ha alla mina fina julkulor i granen annars skulle jag göra nån liknande grej. Bilden kommer från pinterest.com förresten.
Nu ska jag gå o lägga mig, klockan är nio o det är faktiskt sent för min del nu..haha..har brukat gå o lägga mig vid åtta vissa kvällar till o med!!=O Man har visst gått o blivit pensionär=P
Pensionär eller inte, nu stoppar jag i bettskenan, flätar håret, tar katten under armen o säger godnatt...=P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar