lördag 5 november 2011

Lovechild..

Vilda var på lite bättre humör igår så det gick bra till slut o knäppa några riktigt fina bilder. =)Här är en av bilderna..Tias fick oxo vara med till slut, men dom bilderna visar jag senare. =)
Nu ska jag ta o plocka ihop mina grejer o åka in till stan, till mitt andra hem(där vikommer o spendera större delen av nästa vecka, eftersom jag jobbar kväll o behöver samåka med Rolf till jobbet).=P 
Men just nu ska jag duscha o göra mig i ordning för att åka på klubben o käka middag o parta lite=). Det var menat att det skulle vara Halloweenfest, men alla verkar ha bangat ur på utklädnad, tråkmånsar=P jag som älskar o klä ut mig!! Men vi kör en vanlig fest istället. 
Kommer säkert o bli kul, jag ska ta det lite lugnt för jag känner mig jäkligt seg=/. Tog lugnande igår innan jag la mig o sov o det känns som att de sitter i ännu...har sovit några timmar nu på dan oxo.
Hoppas ni får en bra lördagkväll allihop!=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar