onsdag 30 november 2011

Dagar som gått..

Har inte riktigt hunnit med att blogga nåt de senaste dagarna, men här kommer några bilder från söndagen o framåt..

I söndags var det första advent o det första ljuset tändes såklart..
 Ute föll den första snön o gjorde att julkänslan infann sig lite mer för några dagar innan den tyvärr smälte bort. 
Satan fick oxo se o leka med sin första snö någonsin o hade riktigt roligt.=) 
 Tomtarna har tagit plats i huset, som jag numera kan kalla mitt hem på riktigt. Jag sa upp min lägenhet i måndags nämligen=O=), så nu är det bara att flytta hit mina grejer. Känns riktigt bra=D
 Jag har varit o pussat o kramat min andra brordotter Ottilia som är söt som få.
 ..o så liten..=)
Underbara Vilden fick oxo sin skörd av pussar o kramar av faster=)
 Idag har jag o älsklingen hängt upp ljusslingan i granen ute på gården o han kom på idén att hänga upp lite plastkulor vilket blev riktigt gulligt o fint=)
 Vid granens fot står en tomte o vaktar tillsammans med en stor flugsvamp..=P
 Mörka kvällar kräver mycket ljus o det är något som verkligen går åt här hemma..
Sen har jag även gjort en liten julgrupp som jag planterade i en kruka i form av en stor kopp.
Det var litegrann som hänt den här veckan hittills.
Nu blir det sängen.
God natt..puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar